dimecres, 11 de maig del 2011

El putu visat! i els putus nervis!!

Després d'un mes d'haver tornat a enviar tots els papers i després que les noies d'ITW insistissin molt i molt, l'embaixada de NZ a London ha respost dient que el procés dura 4 setmanes, doncs ja les fa i encara no em diuen res. Ara bé, a cobrar bé que s'hi van afanyar prou redéus! Suposo que ara ja no pot tardar... Que marxo d'aquí a exactament 3 setmanes!!!
Ara ja estic ben nerviosa, entre una cosa i una altra... Em sembla que ara mateix ja no sé ni a on tinc el cap, crec que de moment sobre les espatlles, però no sé si per molt de temps... jejeje
El dimarts de la setmana que vé, serà el meu últim dia de feina.
Estic a punt de començar una nova vida, però realment no sóc conscient de com em poden arribar a canviar les coses, suposo que fins que no hi sigui no m'ho acabaré de creure. Tinc la sensació que hagi de ser un somni força impossible, en definitiva tota una aventura!