dissabte, 11 de juny del 2011

Amb Taiwanesos a un restaurant coreà

Ahir va ser l'últim dia de classe per a varia gent.Vem fer un mini test, repartiment de diplomes als que marxaven, i una mini-festa a classe: pica-pica portat per nosaltres mateixos i vem jugar a l'scrable. Jo no hi havia jugat mai ni tampoc vaig arribar a entendre massa bé com funcionava la puntuació, l'únic que sé és que els vaig guanyar i de tros!! jejeje

Els divendres la meva "house-mother" no cuina, però no em va caldre rumiar gaire per buscar plans alternatius. Em van convidar uns taiwanesos a sopar! Doncs vinga som-hi! Vaig anar a casa a deixar les coses a canviar-me i cap a esperar l'autobús. Vaia merda d'autobusos! quan tens pressa no te'n pots rafiar ni un pèl ni dos ni tres! Havia quedat a les 6, així que una mica abans de 2/6 vaig anar a esperar el bus, doncs fins tocades les 6 no en va passar cap que estigués en servei, casum l'ou! Quan finalment arriba la tocatardana, cap a sopar amb tota la colla en un restaurant coreà, la resta de la gent ja estaven menjant feia rato. Em van explicar com funcionava, agafar tot el què vulguis i coure-ho a la barbacoa que tens a la taula! Va ser la meva primer experiència amb els bastonets aquells, i al final me'n vaig sortir prou bé!!
La manera típica de menjar es veu, que s'agafa una fulla d'enciam arrissat i s'hi posa la carn cuita a la barbacoa i es menja com si fos un entrepà!
Després va ser el torn de les fotos, mil fotos i cap que sortís bé! Després d'una bona estona uns quants vem anar a un karaoke! Tampoc hi havia anat mai! Relment aquesta gent canta molt i molt bé! és nota que tenen costum de fer-ho! Molt divertit!

I avui ha tocat el torn de fer visita a les botigues de roba, sort que ja n'he trobat alguna on la roba està tirada de preu! jejeje :P

3 comentaris:

Albeta ha dit...

I tu que vas cantar? xq ja he vist una foto teva amb el micro... ;) m'hagués encantat veure't!!! jus jus

muaksssss

Alba ha dit...

cantar cantar.... vaig fer el que vaig poder... i quan vem sortir diluviava! jejeje

Albeta ha dit...

no m'estranya pas... xD