dimarts, 14 de juny del 2011

Bona vida a Auckland!

Com que avui no tinc res d'interessant per explicar, doncs em dedicaré a fer petits comentaris sobre algunes cosetes!
Per exemple, l'horari de l'escola (que per cert encara no me'l sé de memòria) és un pèl estrany: tinc 6 classes al dia repartides de la següent manera:
9.00-9.50 (5 min de descans), 9.55-10.45; esmorzar; 11.10-11.50, (5 min de descans), 11.55-12.45
1 hora per dinar
13.45-14.35, (5 min de descans), 14.40-15.30, i au, a córrer!
Estic fent un màster accelarat d'aprendre a menjar amb bastons, les meves pobres amigues preocupades per les meves habilitats maldestres, m'han anat a buscar una forquilla. Però estic convençuda que si continuo així ho aconseguiré! jejeje
Sortint de classe he anat a fer el got amb el Markus, el Charlie i el Marc. El Markus, s'ha passant una bona estona contruint una frase en una paret on hi havia paraules enganxades com imants de la nevera...
Tema menjar, aquí la gent està menjant tot el dia, bé més ben dit picant. Jo no hi estic acostumada. A mi la veritat és que costa això de sopar a les 6 o les 7 del vespre i no menjar res més fins allà als volts de les 8 del matí m'és força estrany, però com que no fotu res més que menjar, tenir el cul enganxat a una cadira tot el dia i dormir, tampoc em preocupa massa, quan tinc menjar a l'abast me'l menjo! nyaaam!
Ah! Per cert, suposo que haureu sentit que hi ha hagut un terratrèmol. Tranquil·litat, això ha passat a l'altra illa, que és moooolt i moooolt lluny d'aquí! Així, que ningú s'espanti!

3 comentaris:

Laura ha dit...

Vols dir que quan vingui et trobaré amb un cul de baca????? jejeje ;P

Espero que quan hagis superat els 60 crèdits ECTS del màster en menjar en bastons realment els sàpigues fer anar! jejeje

Laura

Gemma ha dit...

Hola alba!!

Carai, téns uns horaris raros de nassos, el millor però és acabar a les 15:30.

No m'havia assabentat del terratrèmol... o sigui que per part meva tampoc m'he preocupat gaire, jejeje

Apa et deixo que jo ja hauria d'estar dormint fa estona, però és que amb aquest blog tan "xulo" m'has creat adicció (qui necessita les telenoveles tenint a una "kiwi" a la família, jejejeje ).

Molts petons i continua passant-ho bé!!

Alba ha dit...

Aviam si ens entenem, jo explico el què la gent fa, no he dit en cap moment que jo també estigui menjant tot el dia, per Déu! Que de vaques no en vull saber res!
Ai, Gemmeta com m'agrada que tinguis tanta afició!! jejeje
Suposo que li has dit al teu home que li he dedicat un paragràf del meu bloc a ell, no??