dilluns, 27 de juny del 2011

Groc vs blanc

Doncs la meva classe cada setmana canvia poc o molt. Sempre hi ha algú que marxa de l'escola o gent que puja de nivell.
Els asiàtics sempre han sigut majoria, però és que aquesta setmana em tenen acorralada: 9 coreans, 4 japonesos, 1 xinès i jo, ah! i el profe és de sud-africa (és blanc). Divertida i variada. Bé, de fet hi ha qui em coneix per la de la "pell blanca", i és que amb tant de "groc" al voltant suposo que no és d'estrenyar...
Doncs avui he tingut feina a fer de germana gran, li he ensenyat a la Nala com funciona això del bus, com arribar a l'escola i tota la pesca. A la tarda l'he portada a fer un tomb per Queen st... La pobra es pelava de fred, i no és per menys. De fet ahir la temperatura va baixar en picat tot i fer sol, el vent és dels més gèlids que conec. La pobre noia, ve de passar 3 mesos a Filipines (estudiant anglès) i bàsicament té roba d'estiu, així que tindrà feina a renovar l'armari si no vol morir congelada.

2 comentaris:

Albeta ha dit...

mmmmm... ve d'estar-se tres mesos a Filipines i ara ve a NZ? i aquest canvi?? si que tenen pasta a casa seva, no?

Te la pots emportar a les botiguetes de roba que vas trobar, em fa patir a mi i tot si encara va amb la roba de Filipiness!!!! En que pensava?

Ets un "rostro pálido" jajajajaja!!

:D

Muaks



P.D. T'ho dic en serio, que t'ensenyin twainès...

Alba ha dit...

Gràcies rotllo de primavera!