dijous, 30 de juny del 2011

Idem

Doncs avui estava pensant sobre què escriure, però la veritat és que tot i haver-m'hi trencat les banyes (no us penseu pas que gaire) no se m'ha acudit res d'interessant. Deu ser cosa que ahir se'm va acabar la inspiració de tant que vaig escriure...
Aviam, ja fa 4 setmanes completes que sóc aquí i no us podeu imaginar com de ràpid m'han passat.
Avui he decidit que no estaria malament tenir algun calçat que fós una mica més calent, i com que em nego en rodó a portar les botes aquelles horribles, per tant no he trobat res tot i haver recorregut les sabateries grans i petites que m'he trobat pel camí. Pobre Nala, té una paciència de santa!
Aquest cap de setmana pinta molt bon temps! Sol i núvols i fred, però poca pluja i encara menys vent, així que cal aprofitar ara que fa bon temps! (D'això se'n diu humor kiwi, estan moooolt enamorats del clima).
Doncs així que us dic, que tothom qui pugui anar a la platja i fer una capbussada que ho fagi a la meva salut! jeje que jo ho faré quan vosaltres no pogueu! :P

2 comentaris:

Laura ha dit...

Com que ja veig que estàs molt aburrida et diré una cosa sense solta ni volta:

Jo vooto per la Maria Alba Crespi i Boixader a:

http://voota.cat/politic/Maria-Alba-Crespi-i-Boixader

Nena ho tenies amagat que t'havien creat un perfil com a candidata a regidora en una web!!! ;)

Albeta ha dit...

uooo! doncs a mi les botes aquelles d'astronauta m'agraden... però cada cop que li deia al Damià que les volia em deia de tot... ¬¬'

Doncs disfruta d'aquest cap de setmana amb clima i humor kiwilandia! (Aquests no saben què és un bon clima ;))

Muaaaaaa**