dimarts, 21 de juny del 2011

Preparant l'aniversari del David

Des del cap de setmana que la Kerree, em diu que aquesta setmana serà l'aniversari del seu xicot i que ha de pensar alguna cosa especial per fer de sopar. M'ho va tornar a dir un altre cop, i tal i com va passar el primer, la vaig entendre perfectament, però em vaig fer la longuis. Però com diu la dita, a la tercera va la vençuda, m'ho torna a dir, he de cuinar alguna cosa especial perquè és l'aniversari del David i no sé què: doncs au, què va tocar fer, ser ben educada i dir el que ella esperava sentir desde el dia que vaig arribar: si vols puc provar de fer una paella. Cullons quins ulls que se li van obrir quan va sentir això! Crec que se li va fer la boca aigua i tot, i no ho vaig haver de repetir que ja em va prendre la paraula: digues què necessites que ja ho vaig a comprar. Contenta avui la dona, li ha explicat al seu xicot els plans per dijous, i quan els he donat la llista dels ingredients, tot i haver sopat feia res, crec que ja se'ls tornava a obrir la gana... Així que que dijous al vespre faré la meva primera paella (sense l'ajut de la mare). Només espero que no surti cap desastre... tanta responsabilitat no m'agrada...

Ahir aprofitant que ja li havia dit a la Kerree que faria paella i que el Brad (el meu professor dels matins) ens havia posat de deures redactar una recepta, doncs em va venir com l'anell al dit, d'un tret matar dos pardals. El Brad quan ha tingut aquell paper als dits, li cremava. Normalment torna les redaccions molt ràpid, però avui anava fent el ronso. Primer em pregunta aviam si hi ha cap recepta per fer el fumet i la meva resposta ha sigut, coi només has de bullir peix! i després em pregunta què és la sípia, perquè no li sona que sigui cap tipus de peix ni marisc, ho ha buscat al diccionari, ell ha estat convençut però jo m'he quedat igual... Al final, he vist que sortia de la classe i se l'ha fotocopiat. El comentari a la redacció, ha sigut "interessant".

Per altra banda, avui tenia intencions d'anar a la piscina (activitat organitzada per l'escola), però davant de certs comentaris de: "jo hi aniré només per veure't en viquini" he pensat saps què, millor sola que mal acompanyada, la piscina està allà i no crec que tingui intencions de moure's de lloc, i per tant hi puc anar sempre que vulgui. Quan li he explicat a la Kerree, s'ha fet un bon fart de riure i li ha faltat temps per explicar-li al David. De fet ella no n'estava gaire que anés a la piscina perquè tenia por que em costipes de nou.

5 comentaris:

Albeta ha dit...

Ahir vaig trobar a faltar el teu comentari del dia... :p

O sigui que paella... mmmm... aviam si la fas ben bona i no ens deixes malament, eh??? ja ets ben arriscada elegir paella... no haguessis pogut dir una truita de patates, o pa amb tomàquet o alguna altra cosa?... Bé, ja es veurà que tal... ;)Confiem en tu! (o no) ;p

O sigui que no has anat a la piscina, coi! si et diuen q et volen veure amb biquini serà xq pensen q t'afavoreix, no? pàmfila...

Ale doncs, no et constipis i penja alguna foto de la Kerree i del David, així podem posar cara als noms ;)

Petonetssssssssssssssss


P.D. Vull un vídeo del xino/coreà/twainès cantant els Manel!

Alba ha dit...

El tema és que ja el primer moment que vaig posar els peus en aquesta casa, em van demanar si els podria fer paella algun dia.
Per cert, no pensat a dir que la Kerree està tant contenta que em deixa endur les restes del sopar d'avui per dinar demà!
Tema piscina, no fa tanta gràcia si tens en compte que és un àrab, casat, pesat i maleducat a vegades.
El dijous faré fotos de tot plegat i ja us explicaré!

PD: noia, malauradament no tinc video del Charlie (coreà) cantant "Al mar" de Manel.

el Crespi ha dit...

Ja que faras una paella bonissima tambe els podries fer una crema catalana no,la teva mare et donara la recepta encantada.

Laura ha dit...

Paellla! nyam nyam! Jo també penso que com a bona catalana que ets has de practicar amb l'exemple i fer-los també crema catalana (algún dia)!!! jejeje

Avui m'he fet un fart de riure amb el teu bloc, sort que no hi havia ningú a prop per sentir-me com he rigut com una beneita!

A qui se li acut fer paella per a convidats sense haver-ne cuinat mai??? Ai doncs res que tinguis molta sort...

Per cert, el profe dels matins també s'apunta? Amb una mica de sort t'apuja la nota i tot! :)

Apa cuida't molt maca!

Albeta ha dit...

jajajaja

Laura, jo crec que l'Alba ha convidat el profe per treure més bona notaaa! és una pilotaaaa! jajaja

Després del que m'has explicat de la piscina, sí, millor anar-hi solaa!

D'aquí unes hores per tu ja serà dijous i et tocarà fer aquesta paelleta... Sooooooorttttttttt! Q sàpigues q si et surt bona tota la teva família i jo (m'acoplo :p) et demanarem que ens en facis! bona cosa vas dir... ;)

muakkkss