dijous, 21 de juliol del 2011

Dijous aventurers

Declaro oficialment el "Dijous" com el dia de l'aventura. Realment les coses més rares i també les millors passen en dijous. M'explicaré millor. Avui la Nala havia de fer-nos el sopar, menjar coreà no picant, especialment per a mi. Doncs bé, s'ha adormit a l'autocar. Ha arribat quan era gairebé l'hora prevista de sopar. Malgrat tot l'hem ajudada i hem pogut gaudir d'un sopar exquísit! I dic que els dijous són aventurers perquè a mi també m'han passat "coses rares" amb el bus, i sempre en dijous. Cuinar també ho he fet sempre els dijous.






Aquesta setmana hem "acabat" el llibre (bé, jo el vaig començar a la unitat 6). I la setmana vinent llibre nou. Però també serà la setmana previa a les meves "vacances" (dins de les vacances). La qüestió és que per poder fer l'exàmen del CAE haig d'estar a la classe de nivell avançat i malauradament no estic preparada per canviar.


Per altra banda, avui sortint de classe hem anat amb la Chalita, el Marc i el Charlie a comprar pantalons per esquiar a una botiga de segona mà. La veritat és que jo els primers que m'he emprovat ja m'anaven bé. El Charlie i el Marc se n'han emprovat uns quants i la Chalita crec que gairebé la botiga sencera. Ara ja estem llestos per anar a "esquiar", o no...

Així que demà a l'acabar les classes, puntualment agafarem les motxilles i a fer camí! La qual cosa significa que tindré abandonat el bog fins diumenge al vespre o dilluns...

Per cert si voleu saber més sobre el lloc on anirem a esquiar, podeu fer un cop d'ull a el bloc del Marchttp://fonoll.wordpress.com/2011/07/21/planejant-esquiar/





I acabo avui amb una mala notícia. La setmana passada va morir una noia de l'escola. Es veu que ja feia dies que estava malalta i quan va anar a l'hospital va ser massa tard. Jo no la coneixia, però avui he vist que la gent ha anat penjant fotos on sortia ella. Tenia 22 anys i era de Brasil. La setmana passada vem guardar un minut de silenci.

1 comentari:

Albeta ha dit...

Buahhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

Vas a Mordor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja veussssssssss!! que guaiiiiii!!! fes moltes fotossssss!

Així que ens tindràs abandonats el cap de setmana, ooohhh! no pateixis, dilluns t'estarem esperant ;)

Jo demà matí marxo cap a Mallorca, uueeee! estaré una mica més d'un mes a casona, oiixxx! Les 2 Albes a 2 illes una a cada punta del món... mira tu per on!

Passa-t'ho molt bé esquiant i vigilaaaaaa!!!

Ahhhh! I ESTUDIAAAAAAAAAA! Sembla mentida que sigui jo la que t'ho digui... ;)

Un petonàsssss!


Per cert, quan tornis a Catalunya i em parlis amb un accent raro et fotré una clatelladaaa! Si és necessari parla davant del mirall... O nooo, que aviat et ve la Laura i practicaràs ;)