dimecres, 13 de juliol del 2011

Ni fu ni fa

Un dia més. I la veritat és que em passen tant ràpid que no sé mai a quin dia visc tot i posar data a tots i cadascún dels fulls que em donen, sempre ho pregunto o bé trec el mòbil per mirar-ho. I dic ni fu ni fa, perquè hi ha dies que em passen sense pena ni glòria.

Ahir vaig confirmar que a l'escola estan al corrent de les meves vacancetes. Així que només cal posar el compte enrere i ja tindré la Laureta aquí!!!!

Per cert el pròxim objectiu a la vista és aconseguir entre un mínim de 80-90% en el FCE (First Certificate Exam) si vull poder optar a "pensar en fer" el CAE (Advance). Així que tota la tarda tancada a casa, primer buscant pis, i després fent el test. Ara només em falta fer els deures. Tot i que a quarts de 12 de la nit, no és pas el que més de gust em vé. En fi, crec que aquestes alçades ja no em ve d'una nit més. La veritat és que em pensava que aquí podria dormir molt! La veritat és que les dues primeres setmanes vaig dormir com mai en segles havia fet! Crec que vaig batre el rècord i serà difícil de superar.

Ah! i demà torno a cuinar! Segurament em tocarà improvisar una mica perquè l'ingredient principal no l'he trobat, però no passa res, serà bò igualment (bé, creuo els dits i si algú més els vol creuar per mi, no m'aniria pas malament). Demà us explicaré com ha anat la cosa...

1 comentari:

Albeta ha dit...

ESTUDIAAAAAAAAAAAAAAA! Encara t'haurem d'estirar les orelles!!!