dimarts, 26 de juliol del 2011

Planejant les meves vacances

El dia 1 d'agost se suposa que havia d'anar a viure en un pis. Resulta que el noi que viu allà, turc, que també és company de classe, no es comuniquen gaire amb les veïnes de l'habitació del costat. Això va conduir a un malentès. Total que no tinc pis ni lloc a on anar i les meves vacances comencen la setmana vinent...

Total que en vistes de no trobar cap pis míniment en bones condicions i per un preu raonable he parlat amb la Kerree per tal de veure que podia fer. Hem acordat que els dies que vulguem passar a Auckland dormirem a casa seva. Ella i el David m'ha donat quatre consells d'on anar i quant de temps passar en cada lloc durant les vacances. Han estat d'acord, bé el David no, en què està molt bé la sorpresa que vull donar a la Laura quan vingui. Així que he posat fil a l'agulla.

Total que entre una cosa i l'altre són ja pràcticament les 11 de la nit. Així que crec que ja toca anar a reposar una miqueta. Que encara estic ressentida de l'esquiada... I demà toca sopar a un tailandès amb noies que no recorden el nom del seu nòvio...

2 comentaris:

Albeta ha dit...

La sorpresa li donaràs a la Laura i a tots els demés perquè no la sabem... ;)

Jo també vull saber el planning que fareu... és per babejar una mica ;)

Noies que no recorden el nom del seu nòvio... vamos que un deu ser blanc, l'altre groc i no s'aclaren... aix!

muaaa

Alba ha dit...

Tema sorpresa, si ho dic ja no serà sorpresa! jeje

El planing encara no està fet del tot. Però, crec que tinc una idea del què vull fer i llavors sobre la marxa.

Respecte el tema dels noms, l'has encertat de ple a ple. La cosa va per aquí...