dissabte, 29 d’octubre del 2011

Els peus a NZ, el cap a St Feliu


La Castanyada s'acosta. Tot i estar a l'altre punta del món, d'alguna manera o altra s'ha de celebrar. El primer que vaig fer, com ja vaig dir van ser els panallets integrals, que per cert són els millors que es poden menjar en terres Kiwis i segur que amb diferència! De fet no crec que se'n puguin trobar a gaires llocs més tret de casa meva!

La segona cosa és que aquí no es mengen ni castanyes ni moniatos. Les catanyes es podrien trobar, però el preu és una altra cosa. Els moniatos, tot i no ser exactament el mateix, hi ha les varietats autòctones, que es mengen tot l'any.

El fet és que celebrar la Castanyada en un país de cultura anglosaxona, to té massa sentit. Així, que què millor que integrar-se en els costums locals i celebrar el què ells celebren que és ni més ni menys que “Halloween”! Cada festa i cada tradició té el seu lloc i el seu moment. Demà festa de Halloween a casa del Marc. Tothom disfressat, o no...

I arribat aquestes dates, els preparatius per la Fira de les Bruixes i la Fes-ta Bruixa de Sant Feliu està arribant al seu punt àlgic! Malauradament no hi puc ser. M'enyoro, perquè no dir-ho. Trobo a faltar tota aquella màgia que tenen tots els assajos, les reunions... en fi tot el què implica una festa com aquesta. I sobretot aquest cap de setmana llarg tant especial just abans de que la feina de tantes i tantes hores es convertirà en màgia per unes hores.

Tan sols desitjo que tot surti de puta mare! Sé que el temps no acompanya massa, però jo tinc plena i absoluta confiança que es podrà fer i que serà un èxit total!!! Molts i molts ànims Q-fois!!!