dijous, 6 d’octubre del 2011

Migdiada

Avui dimecres, mitja setmana. A classe ha tocat estudiar els meus estimadíssims "phrasals verbs", i dic estimadíssims perquè no tinc pebrots d'enrecordame'n. Però suposo que al final després d'intentar-ho una vegada i una altra alguna cosa queda.

La veritat és que aquesta setmana semblava coreana, adormint-me per tot arreu, bé especialment a classe. Així que quan he sortit de cole, en comptes de fer el que tenia planejat (anar amb la Semi de compres, bé a mirar i no comprar), me n'he anat a fer una migdiadeta.

Quan he arribat a "casa", l'Alisia (UK), s'acabava de llevar i és que avui ha arribat quan jo em m'he despertat. Hem intercanviat quatre paraules breus i m'he ficat a dins el llit. En questió de segons m'he submergit en un profund i dolç somni.

Al cap d'unes quatre hores m'he llevat com nova. El problema és que ara, mitjanit, no tinc son. Estic pensant a ajuntar-me amb la festa que tinc a l'habitació del costat desde ja fa unes quantes nits, i que ara mateix és la principal causa del meu insomni. És allò que es diu que si no pots vèncer l'enemic, doncs què millor que aliar-t'hi!

I després de la gran aventura del dia, m'han entrat ganes d'estudiar i tot! Així que ho he aprofitat al màxim!!