dijous, 20 d’octubre del 2011

Potluck Party

Ahir, aprofitant que era l'aniversari de la Kazu (japonesa), ens va convidar a casa seva a sopar amb el que s'anomena "Potluck Party" (que no sé com traduir). La qüestió és que cadascú ha de portar alguna cosa de menjar i així entre tots es fa el sopar.

Jo vaig decidir fer un Braç de Gitano. Feia molt i molt de temps que no en feia cap. La gent va portar coses com espaguetis, muffins, mongetes de soja, pizza, meló amb pernil salat, torradetes amb salmó fumat, teriyaki, sushi, cercesa, etc etc

A la festa erem uns 15, la meitat japonesos, l'altre meitat coreans i jo. L'única "no groga". I què hi feia jo allà enmig? Doncs cantar i molt, però disfrutant com una camella!! La Risa li va donar per fer cues, cuetes, trenes i trenetes al nois que tenien els cabells "llargs" i a mí també. Es veu que un dia vol fer experiments amb el meu cabell. Bé mentre no me'ls cremi ni me'ls talli ni me'ls pinti que faci el què vulgui!

I per no trencar certes costums, no tinc internet al pis. Primer vem pensar que era culpa de la pluja. (Va ploure com és habitual, però bastants dies seguits). Al final hem investigat i es veu que no sé que carai ha passat amb la companyia d'internet, que no han fet bé el canvi de número de compte. Total que l'han tallat. La setmana vinent esperem tenir-ne de nou i a més amb telèfon amb trucades nacionals gratis. Això últim la veritat és que no en tinc ni idea de com aprofitar-ho, només conec la Kerree que tingui telèfon fix a casa.... Total, que ara de moment el robo dels veïns i per tant em va molt i molt lent.

I demà la final de bronze del mundial de rugbi!!! Diumenge la gran esperada final entre els All Blacks vs França. Dilluns festiu, així que tothom a celebrar la possible victoria de l'equip kiwi (en cas que perdi celebrarem alguna altra cosa, però festa segura!!)

2 comentaris:

Marc Fonoll ha dit...

Jo tinc línia de telèfon fix a casa!!!
Però no tinc telèfon.

Fes el que puguis!

Laura ha dit...

Com t'ho montes, de festa en festa i tiro perquè em toca!! jejeje

El meu Netbook encara aguanta sencer? O li ha caigut un braç de gitano a sobre? És veritat que ara ja no és meu, sinó teu! Bé no passa res, a canvi tinc un MAC...

Petons