dijous, 10 de novembre del 2011

Aventures fora de rutina

Coses interessant me'n passen i moltes. El "problema" és que han esdevingut part de la meva rutina i han deixat de ser "atractives" per fer-ne menció aquí.

Desde que vaig entrar a viure al pis, que està a 2 min de l'escola, cada dia feia tard. Vaig rumiar molt com ho podria fer per ser puntual com els Suïssos. Primer vaig provar de llevar-me 10 min abans. Res. Després posar el despertador 30 min abans. Tampoc. Què podia fer? Doncs després de rumiar molt, vaig trobar la solució! Consisteix en primer posar el despertador d'hora per si em vingués de gust "fer la mandra" i, aquí va la part important, posar el despertador (mobil) avançat un temps indeterminat que sigui més de 5 min però menys de 15. I FUNCIONAAAA!!!

Avui, ha vingut la Semi a dinar a casa. Feia un pilot de dies que em va demanar per venir i que li passes les meves fotos, però sempre que quedavem passava alguna cosa que ho feia impossible. I quan marxavem cap a l'escola de nou, ha passat el més emocionant del dia: obrim la porta del pis. De camí cap a l'ascensor, veiem a l'altra banda del corredor hi ha un grapat de policies joves, bons i ben plantats (els què he vist, els altres no en tinc ni idea) escorcollant a un home!! Evidentment el meu comentari ha estat: osti! ja tinc què escriure al bloc avui!!!!

I la resta del dia amb mal cap, serà la ressaca? bé, podria ser. Però ahir també en tenia i no era de ressaca ;) Serà per estudiar massa? Tan de bò! Serà per estar estressada? Ni de conya! Serà per viure massa relaxada? Bé, és el més probable! Visca la bona vidaaaaaaaa!