dijous, 24 de novembre del 2011

Rentadora

Aquest dimarts al vespre, estava a la meva habitació intentant estudiar. I vaig començar a sentir "clac-clac-clac-..." Vaig esperar 5 minuts. Al veure que no parava vaig sortir a veure què passava. Inpecciono el menjador (que tampoc no és tant gran) i de seguida sento d'on vé el soroll. La rentadora.

Em vaig quedar parada en la distància mirant a veure què passava. Per sorpresa meva vaig descobrir que la roda de selecció dels programes anava saltant d'un punt al següent en qüestió de dècimes de segons. Al cap de poc havia completat una volta sencera.

Vaig cridar a la meva companya: "Has vist això?" i ella em diu: "Sí, ja ho havia fet una altra vegada fa un temps. Hauré de trucar per què l'arreglin".

Total que no tenim rentadora. Ahir i avui era el meu dia per rentar la roba i evidentment nanai de la xina. Ara tocarà o fer-ho a mà o bé anar a la bugaderia... en fi...

Per cert, el supermercat són uns lladres!! Tinc la impressió que cada vegada els productes són més cars!!!