diumenge, 18 de desembre del 2011

Compartint xocolata, compartint amor - Sharing chocolate bars, sharing love

Les normes del conductor funcionen. Tothom atent que no ens deixem a ningú! I les rajoles de xocolata van arribar el divendres al matí, concretament 8 rajoles!!! Així que tothom va poder gaudir d'un bocinet de l'amor experimentat per uns quants!

Després de Whakahora vem anar a National Park, on el mal temps ens va impedir fer la caminda al Tongariro. I el divendres vem arribar a Wellington. Jo m'hi estaré fins dilluns a les 7 del matí, quan agafaré el ferri per creuar a l'illa sud. Allà aniré a Nelson a casa de la Risa (la meva amiga japonesa) on m'hi estaré fins per Nadal.

A National Park, vaig tenir una visita inesperada. El Roman, suís, i el seu amic també eren allà enclaustrats a l'alberg sense poder fer res. Així que van venir a veure'm. I el millor de tot, ahir divendres també vem coincidir Wellington. La veritat és que quan penses que no tornaràs a veure més la gent i coincideixes per casualitat és simplement genial!!

Avui he fet cultura política: he visitat el parlament neozelandès (gratis), el mercat dels dissabtes i la ciutat. La veritat és que és molt més maco que no pas Auckland! No m'ho esperava que fós així!