dilluns, 5 de desembre del 2011

Exàmen oral del CAE

Avui per fi ha arribat el dia de l'exàmen oral del CAE (Cambridge Advance Exam). El matí hem anat a teure el cap a classe. Revisió de quatre conceptes i part de comptar. Després hem anat anat a dinar Metro (foodcourt) i tots plegats cap al lloc de l'exàmen.

Els nervis no han jugat al meu favor. La meva parella ha sigut la Deyis (Turca, estudiem juntes). Ha anat bé però no com per treure la nota que necessito per salvar-me el cul en el global de l'exàmen. Només diré: "feina feta no fa destorb".

Tot seguit ens hem dirigit al Giapo a fer un gelat d'estiu. De sobte ha aparegut la Sue. I hem anat a casa meva a fer pastissos. Més tard ha vingut la Marie i totes juntes n'hem fet un total de 4 i de gustos diferent: un de bàsic, de coco, de poma i de xocolata. Això serà la meva despedida de l'escola ja que demà serà l'últim dia que la trepitjaré!!

El dimecres tot el dia exàmen, després gran celebració!!!



Dinant

Nervis abans de l'exàmen

Algunes més que d'altres...

Gelat d'estiu

A banda d'això, feia dies, i per ser més exactes setmanes que volia aprendre alguna cosa realment útil en aquestes terres tant llunyanes. I no és anglès. De fet he d'aprofitar que varis amics tenen el do o habilitat de fer el cub de rubric per aprende'n jo també. Avui la Marie me l'ha regalat, un regal de Nadal avançat. I entre pastís i pastís la Sue me n'ha ensenyat. Ara només em falta aprendre els passos finals i guanyar agilitat.


La Marie, la Sue i jo, fent pastissos i el cub de rubic
Les nostres obres d'art