diumenge, 11 de desembre del 2011

Final dels estudis, principi del viatge

{escrit el dissabte 10/12/11}

Després de fer el ruïnós examen del CAE, per fi ha arribat la llibertat. Així que ahir divendres amb els companys de classe, vem llogar una furgoneta i fem anar a prendre el sol i banyar-nos a Piha Beach. Segons ens va dir el vigilant, un dels llocs més perillosos per banyar-se ja que es troba entremig de dues roques i les corrents són fortes. I si a més li sumes el vent que ahir bufava, provocava unes onades perfectes per divertir-se una estona.

A la tarda acabar d'empaquetar i fer una visita a la Kerree. I després la última nit a Auckland. Emotiva. Molts dels companys marxen així que va ser l'últim dia per a molts, principalment pels meus companys de classe. La Semi, la Tina, el Marc, el Tobías, el Masa, la Henny i potser algú més que em deixo. Quan al gener tornaré seran 4 gats ben mal comptats els que quedaran dels que he anat coneixent durant aquests últims 6 mesos.

I aquest matí, a les 8.00 he agafat l'autocar que em portarà arreu durant les properes setmanes. Avui ha tocat el torn de la platja d'aigua calenta (Hot Water Beach) a Coromandel. El dia no ha acompanyat massa, però tot i així ens hem banyat amb les piscines i a l'oceà. Imagineu-vos si és calenta la sorra i l'aigua que m'he escalivat un peu! Volguent-m'he escapar encara ha sigut pitjor, l'aigua cremava, però la sorra és molt pitjor.

A l'illa Nord la ruta serà: Hahei (avui, est), Raglan (oest), Taupo (centre), National Park (no gaire lluny de Taupo), Wellington (sud). Després cap al dia 19 de desembre creuaré a l'altra illa i aniré a Nelson (nord) on m'estaré fins Nadal amb la Risa (japonesa). Llavors continuaré la ruta primer per la costa oest, arribant a la part més sud i continuant pel centre on hi ha el Mont Cook, Christchurch (est, a la costa) i pujant fins a tornar a Auckland.

Per tant durant uns dies degut a les limitacions d'accés a internet no publicaré tant sovint com voldria per poder dir-vos com de bé m'ho estic passant sent estiu i viatjant en aquest país tant llunyà.

1 comentari:

Albeta ha dit...

BON VIATGE PRECIOSAAAAA! Gaudeix i vigila, ok?!

Fins aviatt! T'estimo! Petonetsss