dimarts, 20 de desembre del 2011

Nelson

Ahir dilluns, a les 7 del matí vaig afar el ferri de Wellington a Picton, és a dir de l'illa nord a la del sud. Allà per casualitat em vaig trobar el Tobi, un alemany que vaig conèixer a Auckland i és amic d'una meva companya de classe.

Un cop a Picton tocava fer via cap a Nelson. Però no em va venir de gust anar amb bus. Així que vaig fer camí cap a la carretera principal i en 5 minuts ja m'havien carregat. Un senyor de 50 anys que s'ha agafat mig any de relax per pescar i relaxar-se. Em va deixar més o menys a mig camí. Després em van carregar una parella de Toronto (Canadà). Havia conincidit amb ells al ferri. Parlen francès (i anglès com jo el castellà) i estàn 3 setmanes de vacances aquí. Em van deixar a la porta de casa de la Risa (la meva amiga japonesa que viu a Nelson).

Vaig dinar, fer una migdiada i llavors va arribar la mestressa de la casa. A corre-cuita ens vem dirigir al gimnàs a on va ella, i vaig poder fer una classe de ioga gratis! Quin llamp de casa! Jardí, barbacoa de gas, jacuzzi, terrassa, balcó etc. En fi, una bona casa per un preu ben mòdic: res.

Avui mentre la Risa està treballant ha tocat fer una caminada de 40 min fins al centre, visita als carrers principals, de compres i ara a la biblioteca (no us penseu que a estudiar! sinó internet gratis). I és que això de poder dir que és gratis mola!!


Per cert, a Nelson la setmana passada hi van haver unes inundacions bèstials. De fet una de les carreteres principals encara està tancada. A la que vaig passar jo, encara hi ha esllavissades i arbres caiguts. En alguns trams donen pas alternatiu. Però ara està fent sol i caloreta, així que sembla que per Nadal tindrem estiu!!! 

M'estaré aquí fins el dia de Nadal.

Catedral de Nelson

Amb el Tobi al ferri de camí a Picton

Risa - Alba

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei senyoreta, aprofita aquesta zona que és terra de vins! I si tens ocasió i t'agrada el caiac, no et perdis l'ocasió de fer una volta pel Abel Tasman National Park. Quines platges!!!!
Una abraçada enfredorida des d'Osona.
Dolo

Albeta ha dit...

mmm... això de fer auto-stop Albeta... que vols que et digui... Al tanto! ;)